Logg InnBrukernavnPassord
Logg meg på automatisk hver gang    
Bli Medlem
Bli Medlem
Sjekk private meldinger
Sjekk private meldinger
Fjordhest.net Forum Hovedsiden » Etterlysninger

Start Nytt Tema   Svar på Tema
Fjeldstad Ida
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
marrun

Ble Medlem: 22 Feb 2007

InnleggSkrevet: Torsdag 02 September 2010 - 21:17    Tittel: Fjeldstad Ida Svar med Sitat

Er det noen som aner noe om Fjeldstad Ida??? Veit at hun er født i 1990 og at hun hun ble solgt fra Lom til vestlandet (tror det var Ørstad) for noen år tilbake. Tror det er 5-6 år siden.
Jeg hadde henne på for sommeren før hun ble solgt. Jeg og hennes tidligere eiere her i Lom begynte snakke om henne i dag og det har værdt artig vite om hun forts. lever.
j.i.m

Ble Medlem: 15 Jan 2008

InnleggSkrevet: Mandag 28 November 2011 - 16:32    Tittel: Re: Fjeldstad Ida Svar med Sitat

marrun skrev:
Er det noen som aner noe om Fjeldstad Ida??? Veit at hun er født i 1990 og at hun hun ble solgt fra Lom til vestlandet (tror det var Ørstad) for noen år tilbake. Tror det er 5-6 år siden.
Jeg hadde henne på for sommeren før hun ble solgt. Jeg og hennes tidligere eiere her i Lom begynte snakke om henne i dag og det har værdt artig vite om hun forts. lever.

helt offtopic, men vet du om Hun hadde et annet navn før?
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Fjordhest.net Forum Hovedsiden » Etterlysninger Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet