Logg InnBrukernavnPassord
Logg meg på automatisk hver gang    
Bli Medlem
Bli Medlem
Sjekk private meldinger
Sjekk private meldinger
Fjordhest.net Forum Hovedsiden » Trening

Start Nytt Tema   Svar på Tema
Taumkøyring for nybegynnar - tips?
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
IngvildRH

Ble Medlem: 02 Mar 2006

InnleggSkrevet: Onsdag 03 Mars 2010 - 19:06    Tittel: Taumkøyring for nybegynnar - tips? Svar med Sitat

Eg driv for tida og lærer mor mi litt taumkøyring. Ho har vorte skikkelig bitt av basillen og tykkjer det er kjempekjekt å vere med å trene hest! Smile

Eg har litt dårleg fantasi, så lurer på om nokon her har nokre kreative tips til forskjellige øvingar eg kan gi ho. Me har jobba litt med kjegler; gå på sida og gjere holdt ved annakvar kjegle, gå sikksakk, styre hesten sikksakk, men gå rett fram sjølv, snu hesten etc.

Det ho treng å lære no er mest dette med støtte på taumen, kor mykje skal ho ta i kvar taum når ho skal gjere slik og slik, men kan vel med fordel også trene meir på stopp og start etc. Etterkvart vil ho prøve å trave litt, men må nok ha nokre økter til først.

Eg veit jo kva eg vil lære ho, men har berre skikkelig dårleg fantasi når det gjeld forskjellige måtar å gjere dette på. Det må ikkje verte for keisamt for hesten heller nemleg, ho er jo berre tre år og det må skje noko heile tida Laughing

Så er det nokon her som har nokre kreative tips? Me har ein veg og eit brøyta område med plass til ca ei 15metersvolte. I tillegg har eg nokre kjegler her som me kan bruke. Kan moglegens også skaffe nokre bommar.

Må slenge med eit bilete av mi flinke mor Wink

If it's not a Fjord - it's just a horse.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Fogderud

Ble Medlem: 16 Sep 2008

InnleggSkrevet: Onsdag 03 Mars 2010 - 21:29    Tittel: Svar med Sitat

Lite med tips fra meg...
Men jeg vil skryte av at mamman din bruker hjelm!
Kjempebra!!! Very Happy
InaMGj

Ble Medlem: 14 Mai 2006

InnleggSkrevet: Onsdag 03 Mars 2010 - 22:35    Tittel: Svar med Sitat

Det er vel omtrent det av øvelser ein kan gjere på ein slik plass, men du kan gjere mykje med holdninga hennar feks:) som eg ser på bilde er ho litt stiv, be ho senke skuldrane og ha hende litt framom seg, øve inn å vere bøyeleg og avslappa i ledda, forbereding på ting etc... lære å lese hesten, kjøre litt fram for så å ta den tilbake for å lære tempovekslinger. ellers er det viktig å ikkje gjere for mykje på ein gang, nybegyndarar har ofte nok med ein ting av gangen:)
IngvildRH

Ble Medlem: 02 Mar 2006

InnleggSkrevet: Onsdag 03 Mars 2010 - 23:07    Tittel: Svar med Sitat

Fogderud skrev:
Lite med tips fra meg...
Men jeg vil skryte av at mamman din bruker hjelm!
Kjempebra!!! Very Happy

Ja ho har ikkje noko valg! Laughing Eg og systrene mine kjøpte hjelm til ho til jul, og den brukar ho kvar gong ho er med og trenar. Eg tykkjer det er veldig viktig, for når ein held på med unghest kan det skje litt av kvart. Eg brukar alltid hjelm sjølv, og no har eg kjøpt sikkerheitsvest som eg skal bruke kvar gong eg rir og køyrer.

InaMGj skrev:
Det er vel omtrent det av øvelser ein kan gjere på ein slik plass, men du kan gjere mykje med holdninga hennar feks:) som eg ser på bilde er ho litt stiv, be ho senke skuldrane og ha hende litt framom seg, øve inn å vere bøyeleg og avslappa i ledda, forbereding på ting etc... lære å lese hesten, kjøre litt fram for så å ta den tilbake for å lære tempovekslinger. ellers er det viktig å ikkje gjere for mykje på ein gang, nybegyndarar har ofte nok med ein ting av gangen:)

Tusen takk for tips! Ja, vil ikkje lære ho mykje på ein gong, må ta det i hennar tempo, men tenkte det kunne vere smart å gjer sjølve øvelsane litt forskjellig så kanskje det går opp nokre lys når ho får prøvd ting på ein litt annan måte Smile

If it's not a Fjord - it's just a horse.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Rosendalsborken

Ble Medlem: 17 Mar 2006

InnleggSkrevet: Torsdag 04 Mars 2010 - 16:09    Tittel: Svar med Sitat

Tømmekjør på tur da Wink Det gjorde jeg mye med Lisa da jeg holdt på å kjøre inn henne.. Smile
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Fjordhest.net Forum Hovedsiden » Trening Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet