Logg InnBrukernavnPassord
Logg meg på automatisk hver gang    
Bli Medlem
Bli Medlem
Sjekk private meldinger
Sjekk private meldinger
Fjordhest.net Forum Hovedsiden » Fjordhestpolitikk

Start Nytt Tema   Svar på Tema
Haustmøtet 2009 Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
KatrineH

Ble Medlem: 27 Mar 2006

InnleggSkrevet: Torsdag 29 Oktober 2009 - 13:09    Tittel: Svar med Sitat

Kjellfrid skrev:
Jan Brink vil ha dressurhestar som er så heite og harde at berre han sjølv kan ri dei, desse hestane gjer det òg godt i dressuren. Ikkje snakk om at eg vil ha det heime på tunet, i dagleg handtering når eg er på mitt nivå med allsidig bruk av fjordhesten Smile

Men når Briar da går inn i avlen, så havner dette lynnet også hos hobby-folket som ikke har noe med slike hester å gjøre... *sukk*

(ingenting med diskusjonen å gjøre, bare et lite sukk fra meg...)
Lucinda
Administrator

Ble Medlem: 02 Nov 2005

InnleggSkrevet: Torsdag 29 Oktober 2009 - 13:51    Tittel: Svar med Sitat

Kjellfrid skrev:
Lucinda skrev:
Men gir testen eit godt bilde av gode bruksegenskaper når hingster som blir tatt ut etter testen seinere kjem og tar medalje i NM Fjordhest???

Det har skjedd opptil fleire ganger.

Eg ser ikkje heilt problemet så lenge avlsmålet er ein allsidig fjordhest. Det betyr at dei som er tatt ut av testen kan t.d. ha hatt for hardt lynne/ for skvetten/ for "mykje" hest til å vere ein allsidig brukshest, men ha eit heilt glimrande lynne til ein person og bruk som greier å hanskast med det. Nemnt før, nemnast igjen: Jan Brink vil ha dressurhestar som er så heite og harde at berre han sjølv kan ri dei, desse hestane gjer det òg godt i dressuren. Ikkje snakk om at eg vil ha det heime på tunet, i dagleg handtering når eg er på mitt nivå med allsidig bruk av fjordhesten Smile

Spesielt den eine eg har i tankane vart ikkje tatt ut pga lynne. Kun generelt kom dårlig ut i testen og bevegelsene var vel det som gjorde utslaget !! på fleire av momenta i testen...

NB får ikkje sjekka gamle res no pga NHS ikkje har fått dei inn igjen på nye sida, men er meget overbevist om att så var utslaget på speseilt den eine eg tenker på.
Gunvor

Ble Medlem: 01 Mar 2006

InnleggSkrevet: Torsdag 29 Oktober 2009 - 17:18    Tittel: Svar med Sitat

Ein må hugse på at ein kan ri fram veldig mykje bevegelsar i ein hest. Eg har sett hestar med jamt over uengasjerte, korte rørsler bli rett så "flashy" etter at dei har klatra opp nokre nivå i dressur.

Same med lynnet, det er ikkje alle som "toler" å vere hingst. Miljø, trening og handtering før testen har mykje å seie for oppførselen til hesten, og dermed karakteren på lynnet. Mykje som kan forandre seg der seinare.

Så eg meiner derfor at det ikkje er betenkelig at dei som går ut av testen går hen og gjer det godt i nm seinare. Det er så mykje som spelar inn her at eg synest ikkje det er sammelignbart.
Lucinda
Administrator

Ble Medlem: 02 Nov 2005

InnleggSkrevet: Torsdag 29 Oktober 2009 - 22:09    Tittel: Svar med Sitat

Samanlignbart er det ikkje. Men eg meiner likevel att det er noko som ikkje stemmer når ein hest blir erklært ubrukbar på ein test og så i ettertid viser seg å være ein svært allsidig hest.

Dessuten trur eg og att vi trenger meir fjordhest med litt futt i og desse blir ofte trekt ned i lynne feilaktig på testen slik eg ser det.

Mange vil gjerne ha svært gode bevegelser på fjordingen. Men det er ofte ikkje dei som gjer det best samanlagt på NM. Har man tenkt over det??

Skal man ha ein allsidig hest så er det ikkje dei lengste bevegelsane som skal til. Men desse skårer gjerne meir på testen. F.eks i ridning så er det jo bevegelser i skritt, trav og galopp som blir bedømt.
Ingvild
Administrator

Ble Medlem: 18 Jul 2005

InnleggSkrevet: Søndag 01 November 2009 - 15:06    Tittel: Svar med Sitat

Bare for å skifte tema totalt:

Glade jenter på vei hjem fra Høstmøtet på sommerdekk:
Karoline, Cassandre, Katrine og Annike. Jeg var så heldig at jeg slapp å bli avbildet da jeg stod bak kameraet Smile takk for en fin tur, jenter Smile
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Fjordhest.net Forum Hovedsiden » Fjordhestpolitikk Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4
Side 4 av 4

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet