Logg InnBrukernavnPassord
Logg meg på automatisk hver gang    
Bli Medlem
Bli Medlem
Sjekk private meldinger
Sjekk private meldinger
Fjordhest.net Forum Hovedsiden » Fjordhestpolitikk

Start Nytt Tema   Svar på Tema
Norske rasar stå åleine?
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
aaseravn

Ble Medlem: 16 Okt 2006

InnleggSkrevet: Tirsdag 16 September 2008 - 13:45    Tittel: Norske rasar stå åleine? Svar med Sitat

Har gått og tenkt litt, eg. Og så har eg lurt litt.

Når eg lurer på noko, i allefall det som er fjordhestrelatert, så er det utruleg greitt å spørja folk her på forumet
(kan eigentleg ikkje få skrytt nok av Ingvild som har oppretta og driv dette forumet).

Men altså, det eg går og lurer på, nå i desse følmønstringstider, er eigentleg om det er greitt "å halda seg for seg sjølv"?

Er det rett å ha prosjekt eller aktivitetar som utelukkar dei "andre"?

Me har følmønstring med berre dei norske rasane. Starta i 1993 med fjording, utvida til N/L-hest eit par år etter, og i fjor utvida me til også inkludera dølaføl.

Sjølv tykkjer eg det er akkurat passe som det nå er, og eg likar tanken på at me, altså dei tre norske rasane, held i lag.
Dessutan tenkjer eg som så at eg er valgt inn i eit styre for å arbeida for fjordhesten, som er mi interesse og min hobby. Hadde eg ynskt å arbeida for diverse andre rasar, vel, då hadde eg så klart heller meldt meg inn i deira raseorganisasjonar.
Synest dessutan at det er flott at dei norske rasane får stå og "stråla åleine" litt på følmønstringane våre, det er visst nok av folk som heller vil ha seg diverse importrasar.

Men, der har vore mykje press, både innad i laget og frå andre, på fylkesbasis, for at me skal inkludera alle rasar på følmønstringa vår. Altså fjordhestfolk som meiner at me ikkje bør "stå åleine"/ halda oss for oss sjølve.

Kva meiner de på forumet her?
Er det sært og proteksjonistisk å villa stå åleine (tre norske rasane)?

Kva gjer andre lag?

PS. Bør vel leggja til at me alltid har fullt opp med hest på følmønstringane våre, inviterar også åringane.
Brukar liggja på 35-45 katalognummer, altså absolutt ingen mangel på hest.
N/L-folka brukar ha avkomsdøming av hingstane sine også, med åringar inkluderte får dei med to årgangar under eitt. Ikkje dumt, spør de meg.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Oddvar

Ble Medlem: 09 Mar 2006

InnleggSkrevet: Tirsdag 16 September 2008 - 16:20    Tittel: Fjordhestpolitikk Svar med Sitat

Kvifor berre dei norske rasane. Burde ikkje hestenorge stå saman? Surprised
Til Toppen
st. einar

Ble Medlem: 05 Mar 2006

InnleggSkrevet: Tirsdag 16 September 2008 - 16:23    Tittel: Svar med Sitat

Følskua i Nordfjord (Breim og Eid) inkluderer alle raser. Alle er hjarteleg velkomne. Noko anna har aldri vore tema, såvidt eg veit.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
jolin&janne

Ble Medlem: 28 Jan 2007

InnleggSkrevet: Tirsdag 16 September 2008 - 17:39    Tittel: Svar med Sitat

nei vi ønsker alle velkomne, har ikkje noke krav til at dei er reinrasa helder!! vertfall ikkje på breim! men det tviler eg dei har på eid helder!
Til Toppen
IngvildRH

Ble Medlem: 02 Mar 2006

InnleggSkrevet: Tirsdag 16 September 2008 - 18:49    Tittel: Svar med Sitat

Eg veit at eg sjølv hadde vorte provosert dersom andre hadde eksludert fjordhestføla, og kun latt feks ridehestraser delta på følsjå. Men dersom det er raseorganisasjonar for "andre raser" i området som kan ta på seg å arrangere følsjå, eller ein har nedsett kapasitet på kor mange ein kan ta i mot så vert det litt anleis. Her i Volda har me berre fjordhestlag (og me har vel ei raseforeining for Shagya også), og når det ikkje er nokon andre som tek på seg følsjå for "andre raser" så tykkjer eg det er rett at ein inviterer alle.

If it's not a Fjord - it's just a horse.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Lucinda
Administrator

Ble Medlem: 02 Nov 2005

InnleggSkrevet: Tirsdag 16 September 2008 - 18:52    Tittel: Svar med Sitat

Eg synest man bør inkludere alle rasar på det meste av arrangement.
Fjordingfan ;)

Ble Medlem: 03 Mar 2006

InnleggSkrevet: Tirsdag 16 September 2008 - 20:21    Tittel: Svar med Sitat

Me har berre dei norske rasane. (fekk eg vite når eg skulle skrive annonse...) Forklaringa var då at det i området er eigne følmønstringar for ponnirasar, som me ikkje får møte på...
jolin&janne

Ble Medlem: 28 Jan 2007

InnleggSkrevet: Tirsdag 16 September 2008 - 20:38    Tittel: Svar med Sitat

Er no det sosiale og miljø trening av dyr som gjeld, ikkje rasen på hesten!
Til Toppen
fiola

Ble Medlem: 13 Nov 2006

InnleggSkrevet: Tirsdag 16 September 2008 - 20:43    Tittel: Svar med Sitat

Jeg syns det høres veldig hyggelig ut med "norsk utstilling" - og ville ha prøvd å videreutvikle det konseptet. Hva med unghestbruksprøver og slikt....morro.... Vi må ikke være redde for å holde fokus på våre raser alene i noen arrangementer syns nå jeg - vi får jo ikke delta på noen av showene til NPA selv om alle tre rasene våre oftest er ponnier.

Så er det jo litt sånn også da, at det man ikke kan få ofte virker veldig fristende. Så jeg ville tro at noe av suksessen med utstillingen deres, er nettopp det at det ikke er alle som får komme - og da er det ekstra stas å være blant "de utvalgte". Kanskje kan det også være med på å så en ide om å ønske seg norsk rase for noen?

Stå å glitre alene - nei, man gjør jo ikke det - man er jo mange, ALLE de norske rasene!!! Snakk om å glitre!!!!
Anna Kristine
Moderator

Ble Medlem: 14 Nov 2005

InnleggSkrevet: Torsdag 18 September 2008 - 12:09    Tittel: Svar med Sitat

Avhengig av opplegget synes jeg ikke det er dumt å holde det lukket for andre enn norske raser.

Jeg synes egentlig at opplegget NPA har er artig.
Alle ponniraser på show.
Skulle vært mer show på norske raser og.
Kunne vel tatt med kaldblodstraver og, kanskje?

Ble Medlem: 25 Apr 2006

InnleggSkrevet: Torsdag 18 September 2008 - 12:50    Tittel: Svar med Sitat

fiola skrev:
Jeg syns det høres veldig hyggelig ut med "norsk utstilling" - og ville ha prøvd å videreutvikle det konseptet.

I år er det planer om "Norske hesters dag" i tillegg. Very Happy Her kan dere lese litt mer om det: http://fjordhest.net/forum/viewtopic.php?t=6311
olding

Ble Medlem: 16 Aug 2008

InnleggSkrevet: Torsdag 18 September 2008 - 12:57    Tittel: Svar med Sitat

jolin&janne skrev:
nei vi ønsker alle velkomne, har ikkje noke krav til at dei er reinrasa helder!! vertfall ikkje på breim! men det tviler eg dei har på eid helder!
eg stilte shettis på Eid for to år sidan og då var det mange frå andre rasar der og.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
fiola

Ble Medlem: 13 Nov 2006

InnleggSkrevet: Fredag 19 September 2008 - 20:13    Tittel: Svar med Sitat

Cathrine skrev:
fiola skrev:
Jeg syns det høres veldig hyggelig ut med "norsk utstilling" - og ville ha prøvd å videreutvikle det konseptet.

I år er det planer om "Norske hesters dag" i tillegg. Very Happy Her kan dere lese litt mer om det: http://fjordhest.net/forum/viewtopic.php?t=6311

Så utrolig morsomt!! Håper dette blir neste år også, for det kunne jeg tenke meg å være med på!! Høres helt supert ut - så flinke dere er!!!!!
Linda BT

Ble Medlem: 15 Aug 2008

InnleggSkrevet: Lørdag 27 September 2008 - 23:52    Tittel: Svar med Sitat

Jeg skulle ønske jeg hadde fått muligheten til å stille mitt fremtidige ponniføll på føllskue i Rogaland når den tid kommer da det er en glimrende miljøtrening for unghesten.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Fjordhest.net Forum Hovedsiden » Fjordhestpolitikk Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet