Logg InnBrukernavnPassord
Logg meg på automatisk hver gang    
Bli Medlem
Bli Medlem
Sjekk private meldinger
Sjekk private meldinger
Fjordhest.net Forum Hovedsiden » NM og Nordisk

Start Nytt Tema   Svar på Tema
Statuttendringar frå 2013 Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Neste
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Lucinda
Administrator

Ble Medlem: 02 Nov 2005

InnleggSkrevet: Torsdag 01 November 2012 - 18:21    Tittel: Statuttendringar frå 2013 Svar med Sitat

På haustmøte i NFL la aktivitetsutvalget fram planer for endringar av statuttane som følger.

1. Krav om medlemsskap i NFL for alle som startar stemnet.
2. Kvalifiseringskrav:
o I åpne klassar 55 % i dressur, og gjennomført på same nivå i sprang (av praktiske årsaker kan man i 60 og 70 kvalifisere seg på utvida klubbstemner). Køyring ihht KRIX.
o Greinmeisterskap dressur blir høyna til 58 % og tanken er å auke til 60 % om to år.
o Buf-ekvipasjer - 4 åringane utan kvalifiserings krav. 5 og 6 åringane har same krav som for opne klassar for å få starte dei aktuelle klassane. Men ingen krav om spesifikk kvalifisering til Buf ellers.
o NM ekvipasjar 55% i dressur.
3. Endring av dressurprogram:
o Juniorane rir LB:3 i staden for LB:2
o I Greinmeisterskap dressur blir det innført A og B finale der A finalen består av dei 12? beste frå første avdeling. A finalen går i NRYF Kür for Ponni 2011, B finale LA:4
4. Fleire faste klasser:
o LC køyreklasser i alle greiner
5. Diverse KR endringar:
o All spesifisering av køyreklasser blir henvist til KRIX
6. Veterinærvisning av hestar:
o Det blir krav om att alle hestar skal visast for veterinær før stemnet begynner. Dette er i tråd med kva som har vore praktisert dei siste åra.
7. Premiering av Norgesmeistar:
o Det delast kun ut medalje til dei som har godkjent resultat i alle tre deløvelsane.

NB det er ikkje vedtatt enda og vi er åpne for innspill. Alle kommentarer blir lest og vurdert sjølv om man ikkje nødvendigvis kan rekne med att vi vil endre på det som vi har komme fram til. Tanken anngåande kvalifisering er å gjere det mest mulig likt. Derfor faller dei aller fleste innenfor 55% i dressuren. Kun dei som spesialiserer seg må opp i høgare prosent. Tanken er og att åpne klasser i køyringa etter kvart må kvalifiserast til (men ikkje enda utover det KRIX krev). Nytt er da att vi frå 2013 krev kvalifisering i sprang for samtlige.

For aktivitetsutvalget i NFL - Lucinda
KatrineH

Ble Medlem: 27 Mar 2006

InnleggSkrevet: Torsdag 01 November 2012 - 23:15    Tittel: Svar med Sitat

Interessante endringer.

Jeg er mest nysgjerrig på folks meninger angående medlemsskapet i NFL. Har jo vært godt debattert her på forumet tidligere, og jeg er nysgjerrig på om det får den effekten som enkelte har spådd (at færre vil starte).

Litt ambivalent til LC DMP. Er den ment åpen for alle, eller bare 4-åringene?

A og B finale i grenmester dressur må jeg smake litt på. Ikke helt sikker på om jeg liker det... Confused

Veldig for kvalifisering i sprang. Smile

Også synes jeg det burde være kvalik-krav til 4-åringene også. Ikke nødvendigvis 55 %, men synes de bær ha vært på minst ett stevne før de blir kasta ut i NM. Men forhåpentligvis regulerer eier det selv.
kRiStiN
Moderator

Ble Medlem: 15 Nov 2005

InnleggSkrevet: Torsdag 01 November 2012 - 23:39    Tittel: Svar med Sitat

Hva er årsaken til at man vil ha med LC-kjøring på et NM? Det har vel ikke vært utdanning tidligere, før klassene fikk nye navn?
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Lucinda
Administrator

InnleggSkrevet: Fredag 02 November 2012 - 9:15    Tittel: Svar med Sitat

LC er med i både sprang og dressur. Kvifor skal man da ikkje inkludere også køyringa som er noko fjordhesten kan. Før kunne 4 år gamle hester køyre lett klasse på NM. Den som no er LB. Dette kan dei ikkje lenger og det har vore eit stort savn for ein del å ikkje kunne få lov å starte full LC DMP med 4 åringen sin.

Det er jo etter mitt syn køyringa som bør være det første man begynner utdanne hesten sin til så da bør man også inkludere køyringa på lik linje med ridninga. Det må uansett med LC presisjonskøyring på NM pga BUF og når det gjelder maraton så er det ett fett for ein arrangør om man har kun LB og MB eller om man har LC LB og MB. Men det betyr gjerne litt fleire deltakere og da startavgifter og penger i kassen for arrangør. Man skal ikkje sjå vekk frå det som ein viktig faktor for arrangør.
Lucinda
Administrator

InnleggSkrevet: Fredag 02 November 2012 - 9:18    Tittel: Svar med Sitat

Og så skal man huske att NM ikkje berre er eit NM, men og ein fjordhestfest og eit stort sosialt samlingspunkt. Viktige faktorar det også.
LivJorunn

Ble Medlem: 02 Mar 2006

InnleggSkrevet: Fredag 02 November 2012 - 10:16    Tittel: Svar med Sitat

Veldig positivt med høgare kvalifiseringskrav i dressuren. Då må folk starte litt før dei kjem på NM, og halde eit visst nivå Smile

Litt meir skeptisk til A og B-finaler i greinmeisterskapen. Reknar med dette er innført sidan det i dag er svært mange startande i denne meisterskapen? Talet på startande vil kanskje minke litt som følgje av høgare kvalifiseringskrav?

Om halvparten av dei startande skal gå til ein A-finale i kür, så tyder det at alle som er påmeldt meisterskapen må ha laga seg ein kür på førehand. Dette er mykje arbeid, og ikkje alle har tilgang til hjelp på dette området. Kür er fantastisk kjekt å ri, men eg tykkjer den passar betre som ei ekstraklasse/showklasse. I ein meisterskap meiner eg alle bør ri fastsette program, slik at alle vert dømt ut frå like vilkår (sidan det ikkje er Grand Prix-nivå vi driv med her). Ein kunne vel like gjerne sett opp LA6 ponni til A-finalen i så fall?

Kva gjer ein i dei tilfella der arrangør berre har tilgang til 20x40m bane? Vil det framleis vere mogleg å få disp til å arrangere LA0 feks?

Ser godt poenget med veterinærvisning før stemnet byrjar, men dette er ganske kjipt for dei som eventuelt berre kjem for å starte greinmeisterskapen i sprang eller nokre opne klasser feks, og som eigentleg kunne nøya seg med å komt til stemneplassen fredagen. Kva gjer ein med desse?

Har ikkje regelen om medalje berre til dei med godkjent resultat i tre NM- øvingar alltid vore der?
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Lisbeth
Moderator

Ble Medlem: 17 Nov 2005

InnleggSkrevet: Fredag 02 November 2012 - 13:05    Tittel: Svar med Sitat

Angående kun medalje til de med godkjent resultat. Regelen frem til nå har vel vært at de som blir utelukket eller eliminert av veterinære årsaker ikke er med i sammendraget. I tillegg at de som er eliminert/trukket i en klasse ikke kan rangeres foran de som har fullført alle klasser. Så det er mulig å få medalje selv om man har trukket seg eller f.eks blitt eliminert for vegringer hvis man har gjort det skarpt i de to grenene man fullførte, og svært få ekvipasjer fullfører alt. Er vel dette man ønsker å unngå. Det synes jeg er helt greit individuelt, men for lag er det vanlig at alle på laget får medalje selv om en av ekvipasjene ikke fullfører (dog ikke hvis noen blir utelukket). Da bør det være slik på Fjordhest NM også, litt dumt om NM statuttene går mot en paragraf i KRI. Det skal noe til at man greier å plassere seg med 0 poeng på en av ekvipasjene. Og greier man det har vel laget fortjent medaljen, i hvertfall ifølge KRI.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger
Lucinda
Administrator

InnleggSkrevet: Fredag 02 November 2012 - 17:38    Tittel: Svar med Sitat

Skal ta med den anngaånde Lag Lisbeth. Er individuelt vi har hatt fokus på anngåande endringen. Og du skiserer heilt rett i forhold til kva som har vore. Det er fleire år det har vore delt ut medalje som denne regelen da vil ta bort.
KatrineH

Ble Medlem: 27 Mar 2006

InnleggSkrevet: Fredag 02 November 2012 - 19:53    Tittel: Svar med Sitat

Synes Liv Jorunn kom med et veldig godt poeng ift küren.
Jeg synes det er en flott showklasse, men synes ikke den bør telle med i grenmesterskapet.
rohirrim

Ble Medlem: 29 Apr 2006

InnleggSkrevet: Fredag 02 November 2012 - 22:03    Tittel: Svar med Sitat

Enige i det de andre sier om kuren, mn kunne gjerne ha tenkt meg vanskeligere la-klasser generelt! Er ikke ofte vi får ridd 5 og 6 feks!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger
Ole

Ble Medlem: 01 Mar 2006

InnleggSkrevet: Fredag 02 November 2012 - 22:35    Tittel: Svar med Sitat

Veldig enig med kvalifiseringer i alle grenene ,samt at man høyer på grenmesterskap dressur.

Bra at man også får inn LC klasser i kjøring når det både er lc dressur og lc sprang fra før...

Når det gjelder medlemskap i NBFL, er jeg enig at det skal være et krav.. hvorfor ikke være medlem ?? Det koster ikke direkte skjorta heller da.... Shocked

Vetrinærvisning før stevne for samtlige ekvipasjer ser jeg som et problem , som Liv jorunn sier.. tenk hvis de for eks bare skal ri fredagen... da er det veldig kjedelig å måtte være der helt fra mandagen ...,.

A og B finale i grenmesterskap dressur ... hmm enig med liv jorunn.. Et kur program har ikke alle mulighet for å lage... jeg mener at det ska l være som før jeg med fastsatt program 1 avd og 2 avd. Og hvis man Shocked høyner kravet til 58% så blir det kanskje ikke super mange i de klassene ...

KUR bør være en showklasse... Veldig kjedelig og ha laget et Kur program og lagt ned så mye arbeid i det og tid og kanskje komme på NM å kanskje ikke får ridd det hvis man ikke kommer i finalen...
La kur være en SHOWKLASSE Smile

Veldig veldig bra med kvalifisering i sprang !!!

Gleder meg til NM 2013 Smile
Heidi&Fønix

Ble Medlem: 05 Apr 2012

InnleggSkrevet: Lørdag 03 November 2012 - 22:36    Tittel: Svar med Sitat

Enig med de andre ovenfor mtp kür`en.. Bedre å la den stå som en egen show klasse. Det er ikke bare, bare å lage en kür..
Økning av kvalifisering synes jeg er en bra ting, da må folk ut på stevner å RI Wink
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
ToOoNe

Ble Medlem: 24 Apr 2007

InnleggSkrevet: Mandag 05 November 2012 - 13:19    Tittel: Svar med Sitat

Kvalifiseringskrav er et must, og bør øke i takt med utviklingen , så det er bra! Smile
Kur i grenmesterskap er igrunn vel og bra, men som nevt,mye arbeid og man har mange "ubrukte" LA'er med høyere vanskelighetsgrad enn A1-A2 som nevt.

Vet.sjekk kun før stevne starter er også forsåvidt vel og bra for å sikre hestens ve og vel. Henger meg på LJ og Ole her mtp på de som ikke får med seg hele NM , være seg greninteresse el andre praktiske årsaker.

Men personalbruk og kostnader med dette bør jo veies opp mot det faktiske behovet Wink

Gleder oss til NM uansett Smile
Til Toppen
Heidi&Fønix

Ble Medlem: 05 Apr 2012

InnleggSkrevet: Mandag 05 November 2012 - 20:31    Tittel: Svar med Sitat

Når blir statuttene vedtatt?
Til Toppen
Athen

Ble Medlem: 24 Apr 2006

InnleggSkrevet: Tirsdag 06 November 2012 - 10:27    Tittel: Svar med Sitat

Statuttane har vore i gradvis endring heilt frå starten av, og forsøker å ta innover seg utviklinga som blir vist i sporten vår, og også ønsker frå deltakarane. Dette synest eg endringane som er foreslått her tar godt med seg.
Når det gjeld kjøringa var det jo tidlegare lett og middels klasse. Her har jo krIX foretatt ein endring med splitting av lett klasse, og eg synest derfor det er naturleg å tilby lc, lb og mb kjøring dmp. Særskilt med tanke på dei unge hestane, men også eldre hestar med lite erfaring.
Medlemskap i NFL for å få lov å starte. Personleg er eg imot dette, men får vel heller berre akseptere at dette kommer.
Endringane i kvalifiseringreglane ser eg som naturleg med tanke på utviklinga som har vore. Grenmesterskapet dressur med A og B finale tykkjer eg er eit spenstig forslag. KUR har vore tilbudt som åpen klasse på dei to siste mesterskapa og ser ut til å ha vore eit populært tilbod. Det å ta KURen inn i det ordinære programmet ser eg egentlig som ein naturleg utvikling. Det er heller ikkje heilt uvanleg å avslutte med KUR i mesterskap, så kvifor ikkje også hos oss? Eg trur det faktisk kan føre til ein åpnare konkurranse i og med at det blir dratt inn moment som vanskelighetsgrad og kunstnerisk innhold i bedømminga. Dette trur eg absolutt ikkje gjer noko skade. Personleg ville eg satt deltakartalet i A-finalen litt ned, og kunne heller tenkt meg 8 eller 10 stk til finalen. At nokon evt ikkje får vist KURen sin får man heller berre ta med seg. Dette får heller spore til ytterlegare innsats og trening for åra som kjem, samt at det kanskje vert ekstra stas å være blant dei 12 (eller færre...) utvalgte som får denne "æra".
At ikkje alle har mulighet til å lage ein KUR ser eg faktisk ikkje som eit argument. Alle kan klare dette Smile
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Fjordhest.net Forum Hovedsiden » NM og Nordisk Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Neste
Side 1 av 7

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet