Logg InnBrukernavnPassord
Logg meg på automatisk hver gang    
Bli Medlem
Bli Medlem
Sjekk private meldinger
Sjekk private meldinger
Fjordhest.net Forum Hovedsiden » NM og Nordisk

Start Nytt Tema   Svar på Tema
Ingen omtale i Hestesport..
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
LivJorunn

Ble Medlem: 02 Mar 2006

InnleggSkrevet: Mandag 27 August 2012 - 13:19    Tittel: Ingen omtale i Hestesport.. Svar med Sitat

Bladde gjennom siste Hestesport i turbofart, men fann ingenting spennande om dei kule gule... Ikkje noko om NM og ingenting om EM. Drukna fjordhesten i OL? Kjem det artikkel/artiklar i neste nummer? Ev. i Hesteliv?
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
MariYr

Ble Medlem: 04 Mar 2006

InnleggSkrevet: Mandag 27 August 2012 - 14:40    Tittel: Svar med Sitat

Har nokon sendt inn til dei, då? Hesteliv er dårlege på å skrive om anna enn dølahest Razz
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
KatrineH

Ble Medlem: 27 Mar 2006

InnleggSkrevet: Mandag 27 August 2012 - 14:47    Tittel: Svar med Sitat

Hun ene som skriver for Hesteliv er jo dølehest-person, så kanskje ikke så rart Razz
(dog må jeg innrømme at det er derfor jeg synes Hesteliv er et kjedelig blad. Enten handler det om døl og arbeidskjøring, eller så handler det om western og horsemanship. Artikkelforfatterne skriver liksom aldri om noe som er "utenfor sitt kunnskapsområde"...)

men ja, noen må skrive å sende inn til bladene, hvis ikke skriver de lite/ingenting. Også kan det jo hende at ting har druknet i OL sikkert også, om de har fått inn stoff...
MariYr

Ble Medlem: 04 Mar 2006

InnleggSkrevet: Mandag 27 August 2012 - 15:40    Tittel: Svar med Sitat

Det hjelper ikke at ho er dølamenneske, litt variasjon hadde ikkje skada. Eg skreiv eitpar artiklar for bladet for nokre år attende, men fekk avvist mange med fjordhestinnhald med grunngjeving at "dei måtte variere". Yeah right! Men som sagt må nokon sende inn, så om de får sjekka opp om det faktisk er gjort, så er det iallefall eit steg på vegen.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
KatrineH

Ble Medlem: 27 Mar 2006

InnleggSkrevet: Mandag 27 August 2012 - 15:54    Tittel: Svar med Sitat

Ja absolutt enig med deg, synes de burde kunne variere hva de skriver om!
At de avvise dine fordi det var for mye fjordhest er en smule teit når de skriver så mye om dølahester.

Men jaja, jeg sluttet å kjøpe Hesteliv for lenge siden, kommer ikke til å begynne igjen med det første...
aihuseby

Ble Medlem: 01 Feb 2007

InnleggSkrevet: Tirsdag 28 August 2012 - 22:37    Tittel: Svar med Sitat

Liv Jorunn det var et lite notis om NM ganske langt bak i Ridehesten tror jeg det bare. Bare en liten notis om hvem vinnerene var. Ikke imponerende Sad
LivJorunn

Ble Medlem: 02 Mar 2006

InnleggSkrevet: Onsdag 29 August 2012 - 8:25    Tittel: Svar med Sitat

Om ingen har skrive noko, så burde kanskje presseansvarleg for årets NM hive seg rundt å gjere det no? Slik at ein kan få plass i neste nummer? Og så burde stemnefotografen sende inn eit lass med bilete, slik at vi får mange sider, slik som i fjor Wink

Skal fjordhesten opp og fram så må ein sjølvsagt reklamere for alt det er verdt i alle fora Wink Mange nettsider var flinke til å ta inn stoff frå NM i sommar, men Hestesport er jo NRYF sitt medlemsblad og når ut til absolutt alle medlemmane. Då er det på sin plass å "bombe" dei med litt gul reklame midt i "beste sendetid" Smile

Eg skulle gjerne skrivd ein artikkel eller to, men det blir nok litt "feil", sett ut frå at vi vann NM Laughing (og så reiser eg på ferie om to dagar)
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Ingvild
Administrator

Ble Medlem: 18 Jul 2005

InnleggSkrevet: Torsdag 30 August 2012 - 18:03    Tittel: Svar med Sitat

Dette med presse og promotering er en ting som dessverre fort blir glemt når man arrangerer NM. Enten får man rett og slett ikke tid, eller så fokuserer man bare på lokalpressen. I 2011 hadde vi sterkt fokus på promotering, og sendte ferdigskrevne artikler med tilhørende bilder til mange hesteblader. Og de fleste tok det inn, heldigvis. Vi var litt uheldige med Hesteliv som trykket artikkelen uten å nevne navnet på forfatter og "glemte" alle bildene de hadde fått, men de andre var superflinke og lagde fine oppsett av artiklene våre.

Vi lagde også en egen presseside: http://www.fjordhest.no/nm2011/nm11side.asp?id=107
Den ble dessverre dårlig oppdatert etter NM/Nordisk, men til gjengjeld lagde vi denne artikkelen: http://fjordhest.no/nm2011/nm2011_nyheter.asp?ID=232 som fortalte om hvilke blader og nettsider man kunne lese som oppsummerte arrangementet.

Personlig synes jeg som Liv Jorunn at det er veldig viktig å fortelle resten av verden om NM i etterkant. Håper framtidige NM-arrangører skriver seg dette bak øret. Smile Og for all del ikke glem den utrolige ressursen de som blogger er!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Fjordhest.net Forum Hovedsiden » NM og Nordisk Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet