Logg InnBrukernavnPassord
Logg meg på automatisk hver gang    
Bli Medlem
Bli Medlem
Sjekk private meldinger
Sjekk private meldinger
Fjordhest.net Forum Hovedsiden » Dressurridning

Start Nytt Tema   Svar på Tema
Flott opplevelse
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Lise

Ble Medlem: 08 Mar 2006

InnleggSkrevet: Lørdag 07 November 2009 - 20:25    Tittel: Flott opplevelse Svar med Sitat

Hadde barokktime på fredag, og Fjordmøy gikk så utrolig fint. Og i et av hjørnene i trav kjente jeg at ryggen reiste seg under meg, stegene ble lengre og det var utrolig flott å sitte på. Instruktøren sa bare: "Wow - er dette en fjording?" Det varte ikke så lenge, men hun fikk mye ros.
Vi jobber mye med versader og traverser for tida, og det er veldig gøy. Og opplevelsen min er at så lenge jeg gjør ting riktig så gjør hesten det riktig også. Men når jeg begynner å tulle og blander sammen og bruker feil tøyle og sjenkel blir det selvsagt feil. Men tenk på alle de som klager på hestene sine fordi de selv gjør feil, da! Very Happy
anncan

Ble Medlem: 30 Jul 2008

InnleggSkrevet: Mandag 09 November 2009 - 9:48    Tittel: Svar med Sitat

Så moro! Very Happy Det er jo så godt å oppleve at alt stemmer og at hesten utvikler seg og lærer, og sant som du sier; tenk på alle som klager på hesten når de gjør feil selv! Det er jo noe å tenke over egentlig..
Jeg har merket det selv også, at noen dager er jeg selv litt overalt og da får vi jo ikke til noenting Rolling Eyes
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Fjordhest.net Forum Hovedsiden » Dressurridning Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet