Logg InnBrukernavnPassord
Logg meg på automatisk hver gang    
Bli Medlem
Bli Medlem
Sjekk private meldinger
Sjekk private meldinger
Fjordhest.net Forum Hovedsiden » Sprangridning

Start Nytt Tema   Svar på Tema
Endelig tilbake i salen igjen :)
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Mi86

Ble Medlem: 01 Apr 2006

InnleggSkrevet: Lørdag 01 August 2009 - 22:12    Tittel: Endelig tilbake i salen igjen :) Svar med Sitat

får ca 2 måner siden skulle jeg har sprangtrening, og Bernaard og jeg skulle prøve på en vanngrav får første gang. Bernard ble red for vanne og plastikken så han brå stoppet og kastet meg av , jeg landet galt og fik ryki noen sener ve ankelen pluss fik slåt kårsryggen , bernard og jeg skulle starte i sprang får første gang 1 uker etter men det ble jo ikke noe av, dette var veldig kjedelig siden vi har trent veldig mye på sprangen og Bernard har hat en utrolig bra fremgang det siste 1/2 åre. etter denen sgaden måtte jeg hompe runt på krykker i 6 uker så begynne å belaste bene forsiktig.

i dag rei jeg Bernard i dresur får første gang etter sgaden , føte meg lit ustø i salen og merker at jeg har ikke full styrke i bene enda men det er deilig å vere tilbake i salen igjen Very Happy men må innrømme at jeg har blit lit red får sprangen og jeg gruer meg lit til å håppe med Bernard igjen så noen som har tips til å bli kvitt skrekken ?
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger
Marius

Ble Medlem: 31 Aug 2008

InnleggSkrevet: Lørdag 01 August 2009 - 22:37    Tittel: Svar med Sitat

Vel det er som med allt annet anntar jeg, bare kaste sge ut i det? Smile.
men ta det ROLIG slik at både du og Bernad klarer og bygge opp selvtilitten igjen Smile.
hastverk er lastverk Razz
Til Toppen
E.Rabalder

Ble Medlem: 30 Okt 2008

InnleggSkrevet: Tirsdag 04 August 2009 - 17:46    Tittel: Svar med Sitat

Kanskje løshoppe han litt først, så han ikke er usikker også, å starte veldig lavt, gjerne med bommer, så dere kan bygge opp igjenn selvtilliten sammen. Går ofte fortere enn man tror!!
Mi86

Ble Medlem: 01 Apr 2006

InnleggSkrevet: Torsdag 06 August 2009 - 11:20    Tittel: Svar med Sitat

E.Rabalder skrev:
Kanskje løshoppe han litt først, så han ikke er usikker også, å starte veldig lavt, gjerne med bommer, så dere kan bygge opp igjenn selvtilliten sammen. Går ofte fortere enn man tror!!

han jeg rir for har trent han litt i sprang mens jeg har hvert skatet og da har han hoppet veldig bra. Hadde første ridetime etter skaden i går det gikk veldig bra rei bare dresur og lit travbommer, begynner med lit forsiktig sprangtrening fra mandagen av. det jeg kvier meg mest til er når jeg skal prøve meg på vanngraven igjen, selvom Bernard har hoppet bra over vanngrav med han jer rir for er jeg red får at han kommer til å vegre med meg på nytt siden han gjorde det sist vi hoppet vanngraven
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Fjordhest.net Forum Hovedsiden » Sprangridning Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet