Logg InnBrukernavnPassord
Logg meg på automatisk hver gang    
Bli Medlem
Bli Medlem
Sjekk private meldinger
Sjekk private meldinger
Fjordhest.net Forum Hovedsiden » Sprangridning

Start Nytt Tema   Svar på Tema
Hater sprang på bane, elsker det på tur?
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
JofridV

Ble Medlem: 06 Jul 2009

InnleggSkrevet: Mandag 06 Juli 2009 - 21:18    Tittel: Hater sprang på bane, elsker det på tur? Svar med Sitat

Fjordingvallaken min på 16 år er på og av med sprang. Vet at han ikke liker noe særlig baneridning, og prøver å gjøre det gøyere med bommer og kjegler o.l men det ser ikke ut til å hjelpe. Han gidder liksom ingenting. Spesiellt ikke når jeg skal ri i sprang. Da kan han gallopere lett mot hinderet, men sakter helt av til trav og noen ganger skritt og går over hinderet. Han gjør det spesiellt med lave hinder. Han har liksom null fremgang. Men det som er så merkelig er at hvis jeg løshopper med han på bane, har han hoppe 115 cm og ser ut til å elske det! Og ute på tur ser han også ut til å elske sprang, nesten litt for mye. Da stormer han mot hinderene, og tar ofte et bukkesprang eller spenner bak ut etter det.. Skjønner liksom ikke helt dette Sad
sjobeng

Ble Medlem: 16 Mar 2006

InnleggSkrevet: Tirsdag 07 Juli 2009 - 8:02    Tittel: Svar med Sitat

ri for instruksjon, det hjelper alltid å ha et par øyne som ser på Wink
min mening er at det er aaaldri hesten sin feil, og rytterfeil er det lettere å se for den som står på bakken.
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Fjordhest.net Forum Hovedsiden » Sprangridning Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet