Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
Av |
Innlegg |
Ina

Ble Medlem: 18 Jun 2006 Innlegg: 1488 Bosted: Naustdal
|
Skrevet: Mandag 06 Februar 2012 - 23:25 Tittel: Sponsoravtale |
|
|
Veit ikkje om dette temaet har blitt tatt opp før eller ikkje, men eg prøver. I bilen på veg heim streifa tanken meg at organisasjonen Norges Fjordhestlag hadde drege nytte av å inngå ein sponsoravtale med ein utstyrsleverandør? Denne leverandøren kunne selge produkt med logoen til NFL på til medlemspris, og hatt logoen til NFL på heimesida deira; "stolt sponsor av NFL" eller noko i den duren. Då kan det jo hende at fleire får opp augene for organisasjonen og fjordhesten. Slik som t.d. islandshestforeininga, dei har avtale med Skoies og får produkt i frå dei. Ikkje det at det er noko gale i dei produkta NFL har i fjordhestkrambua på fjordhest.no, dei er kjempefine, men nokre gonger er det hjelp i å tenkje litt nytt.
Nyskaping er viktig, og i desse nedgongstider er det viktig å tenkje litt annleis enn det ein har gjort dei siste tiåra. Og det gjeld alt eigentleg. Det er ikkje tvil om at ein er i ein nyskapande prosess allereie, og det er flott. Men på eitt eller anna vis gjeld det å promotere fjordhesten "på nytt". Og då er det kanskje viktig å byrje med dei små tinga og deretter ta dei store etterkvart.
Berre eit lite tips på seinkvelden  _________________ BLOGG |
|
Til Toppen |
|
vonviggo

Ble Medlem: 18 Mai 2010 Innlegg: 59 Bosted: Lora
|
Skrevet: Onsdag 08 Februar 2012 - 9:44 Tittel: |
|
|
God ide!! |
|
Til Toppen |
|
MariYr
Ble Medlem: 04 Mar 2006 Innlegg: 3728
|
Skrevet: Onsdag 08 Februar 2012 - 22:07 Tittel: |
|
|
Likte også denne ideen! No er vel islandshesten "større" enn fjordhesten, så difor er det kanskje enklare for dei å finne "sponsorar", men tanken er absolutt god! |
|
Til Toppen |
|
Ina

Ble Medlem: 18 Jun 2006 Innlegg: 1488 Bosted: Naustdal
|
Skrevet: Onsdag 08 Februar 2012 - 23:39 Tittel: |
|
|
Islandshesten er nok ein del større enn fjordhesten ja, men det er jo verd eit forsøk meiner no eg Kanskje også heimesida til NFL hadde drege nytte av å ha blitt oppdatert med litt meir flash-grensesnitt? Og det ligg mange fantastiske bilete ute på heimesida også, kanskje ein skal vise dei litt meir fram?
Berre nokre lause idear som eg har tenkt litt på  _________________ BLOGG |
|
Til Toppen |
|
KatrineH

Ble Medlem: 27 Mar 2006 Innlegg: 1845 Bosted: Follo
|
Skrevet: Torsdag 09 Februar 2012 - 0:44 Tittel: |
|
|
Send forslaget på mail til NFL, så er det større sansynlighet for at det blir lest av de rette personene (de som kan gjøre noe med det)  _________________ Katrine, Solsidens Lilje og Lilrik Ambrosio |
|
Til Toppen |
|
Holland
Ble Medlem: 07 Jan 2018 Innlegg: 8 Bosted: Levanger
|
Skrevet: Søndag 07 Januar 2018 - 17:16 Tittel: |
|
|
Kjempebra ide! Vi gjorde noe likt med Elektriker Trondheim Elman Elektro og Helseverden sine saker om alternativ behandling i Trøndelag  _________________ Mvh
Holland, v Skjelbred |
|
Til Toppen |
|
|