Logg InnBrukernavnPassord
Logg meg på automatisk hver gang    
Bli Medlem
Bli Medlem
Sjekk private meldinger
Sjekk private meldinger
Fjordhest.net Forum Hovedsiden » Utstyr

Start Nytt Tema   Svar på Tema
PROPPER TIL . .ØRENE - FORSLAG ØNSKES
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Ola Hest

Ble Medlem: 06 Mai 2014

InnleggSkrevet: Onsdag 07 Mai 2014 - 19:11    Tittel: PROPPER TIL . .ØRENE - FORSLAG ØNSKES Svar med Sitat

Vær snill gi meg ditt beste tips for å holde støy ute. Bomull - svamp -? Bor langt fra travbutikk . 17mai - hest - musikk korps . Erfaring?
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
heljar

Ble Medlem: 06 Apr 2006

InnleggSkrevet: Onsdag 14 Mai 2014 - 22:09    Tittel: Svar med Sitat

Eg prøvde forsjellig med gamlehoppa mi, men det endte alltid med voldsom kasting på hodet og irritert hest. Det beste fann eg ut var å trene med korpsa. Møte opp der dei trena, og la hesten venne seg til bråket. Vi har 3 salutter før toget, skytebana vart brukt som treningsplass der. Rei forbi på treningsdager, til hesten ikkje brydde seg om skudda lenger. Eg kjørte ho i fleire tog, og bortsett fra at ho alltid gjekk i takt med musikken, og dermed fikk taktfroblemer og vart irritert når ett korps var rett forran, og ett kom i mot så ho fikk to å gå i takt til samtidig, hadde vi aldri problemer. Desverre er ingen av dei 9 eg har i dag miljøtrente nok til å kunne brukast til sånne oppdrag :/
kRiStiN
Moderator

Ble Medlem: 15 Nov 2005

InnleggSkrevet: Lørdag 17 Mai 2014 - 10:33    Tittel: Svar med Sitat

For en morsom hest! Very Happy Er det vanlig at de går i takt?

(jeg har dessverre ingen tips til trådstarter)
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
heljar

Ble Medlem: 06 Apr 2006

InnleggSkrevet: Lørdag 17 Mai 2014 - 12:34    Tittel: Svar med Sitat

Gamlefrøken var morsom på mange måter ho Wink Savnes kvar dag! Desverre er avkomma mindre trent, og kjem ikkje til å bli tatt med i noke tog i nermaste framtid. Rita prøvde alltid å gå i takt med det meste Smile Kunne se en smule rart ut med hest i piaff når vi stoppa opp, for på kommando gjekk det aldri !
sjobeng

Ble Medlem: 16 Mar 2006

InnleggSkrevet: Søndag 18 Mai 2014 - 0:16    Tittel: Svar med Sitat

litt sent nå kanskje, men jeg ville brukt fettvatt fremfor bomull. ikke så lett å få tak i, men noen apotek bestiller inn om man spør.

og litt ot: ei jeg kjenner pleide å kjøre tur med hesten sin mens mannen jogget ved siden. hesten speilet mannens bevegelser, som f.eks hvis han jogget med ekstra høye beinløft Razz
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Fjordhest.net Forum Hovedsiden » Utstyr Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet