Logg InnBrukernavnPassord
Logg meg på automatisk hver gang    
Bli Medlem
Bli Medlem
Sjekk private meldinger
Sjekk private meldinger
Fjordhest.net Forum Hovedsiden » Unghestforum

Start Nytt Tema   Svar på Tema
Korleis går det med 09 årgangen?? Gå til side Forrige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Linnar

Ble Medlem: 02 Mar 2006

InnleggSkrevet: Tirsdag 07 August 2012 - 22:57    Tittel: Svar med Sitat

Han er dansk ja Smile Faren hans heter Stald Kiels Jargon som er etter Athos. More hans er etter Mastrup Zola. Han er utrolig kosette og elsker allt av oppmerksomhet Smile
MariYr

Ble Medlem: 04 Mar 2006

InnleggSkrevet: Onsdag 02 Januar 2013 - 12:52    Tittel: Svar med Sitat

No har vi fireåringar!!!
Kva er måla for 2013? Mange som skal starte BUF? Mange med drektige merrer?

Yr er snart 7 mnd drektig, og det synes... Kveitebolla mi Smile

Det ser litt verre ut enn det er. Yr er veldig smal, så magen tek, eh, mykje plass Laughing

Litt langhåra og møkkete, men å berre vera hest passar Yret ypparleg. Ho vert ridd med jamne mellomrom, men går elles på utegang i ulendt terreng, og storkosar seg.

Godt nytt år alle saman, og eg er spent på urdates frå resten av 09-gjengen Smile
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Toril

Ble Medlem: 03 Jul 2006

InnleggSkrevet: Onsdag 02 Januar 2013 - 19:06    Tittel: Svar med Sitat

Helgrunn mi, har termin 23 april. Jeg har ikke bilde for haanden men nyttaarsaften strok jeg henne over magen paa hoyre side og da kjente jeg en bevegelse der inne Smile Hun er ikke spesiellt stor i magen, men saa er ho ganske brei sett i bringa. Spennende tider som kommer. Hun var forresten 6 uker til innridning i host saa der er ho godt i gang og.
Til Toppen
anmarstr

Ble Medlem: 30 Jan 2012

InnleggSkrevet: Lørdag 05 Januar 2013 - 9:49    Tittel: Svar med Sitat

Målet er 4 års BUF på Eid til sommeren. Von prins er innridd i løpet av sommeren og liker godt å bli brukt.
Han har gått en god del på skogskjøring også i høst noe både hest og eier liker.

Vi har ikke tilgang til ridebane eller ridehus og med den barfrosten som har vært de siste ukene har det blitt lite ridning. Nå er de heldigvis mildvær og man kan komme seg i salen igjen.
Uten ridebane er det vanskelig å få trent skikkelig dressur men vi får prøve å gjøre det beste vi kan ute på jordet så lenge vi har mulighet å trene der.

Må man delta i alle BUF grenene sprang, dressur og kjøring eller kan man velge fritt hvem av dem man vil staret i?

[right]http://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?fbid=10151132191392735&set=a.10150493977827735.364855.623637734&type=1&theater[left]

prøver å legge ved et bilde men erfaring tilsier at eg ikke får det opp dessverre.[/left][/right]
kRiStiN
Moderator

Ble Medlem: 15 Nov 2005

InnleggSkrevet: Lørdag 05 Januar 2013 - 12:29    Tittel: Svar med Sitat

Du har gjort nesten rett med bildet Smile
Bruk den knappen som kùn heter "img" og ikke en av de med right eller left på. Da skal det se slik ut:

Kode:
[img]http://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?fbid=10151132191392735&set=a.10150493977827735.364855.623637734&type=1&theater[/img]

Men... Du har brukt feil adresse til facebookbildet. Bildet du prøver å legge ut har denne andressen:
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/406142_10151132191392735_136657172_n.jpg
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Linnar

Ble Medlem: 02 Mar 2006

InnleggSkrevet: Lørdag 05 Januar 2013 - 13:24    Tittel: Svar med Sitat

Kan man bruke facbook bildene sine å legge ut link her?

Med Domino går ting sakte framover Smile Han har hatt fri hele desember, så har nettopp satt han litt igang igjen nå. Har begynt å ha noen ridetimer på han, så han har faktisk skjønt hvordan man svinger i trav! så kan jo si at vi ikke altid tar all trening så veldig seriøst. Mye koseligere å ri på tur Smile!

Vi har kommet et steg videre i innkjøringsprosessen, hatt på vogn og travet! Var i november på et kjørekurs med Knut Skubberud som vi var utrolig fornøyde med. Kom hjem med masse nye erfaringer og et stort smil rundty munnen, men vi har ikke kjørt med han etter det.

Ellers så har føllet mitt (mest søster sin) kommer til oss. Den lille rødblakke hoppe Blåtipps lava e. Rudsmos Råssar.

Pålanen min med Domino er jo at vi tar turen over fjellet til Eid i ommer å startet BUF:) Håper vi ser mange av dere der også! Lykke til videre med treninge/kosen/avlen på deres 4 åringer Smile
anmarstr

Ble Medlem: 30 Jan 2012

InnleggSkrevet: Mandag 07 Januar 2013 - 23:58    Tittel: Svar med Sitat

Takk for tipset med bildeutleggingen, kjempenyttig her kommer testen

Vonprins nå i romjula.
Fjell Fina

Ble Medlem: 22 Apr 2010

InnleggSkrevet: Tirsdag 08 Januar 2013 - 0:23    Tittel: Svar med Sitat

Rutti var på utstilling i september, der hun fikk 3. pr og tallrekka 7-8-8-8-7.5.

Hadde en fin kjøreprøve til 41 poeng. Var fornøyd med alt unntatt at hun var urolig i forspenning og holdt, men sikkert ikke så rart der hun var på et nytt sted.

Vi har jevnlig vært med på kjørekurs, og vi gjør framskritt for hver gang. Kjempeartig å kjøre dressur!

Når det gjelder ridningen, har jeg ikke stresset det noe siden jeg ville ha kjøringen skikkelig på plass til bruksprøven. Har bare sittet på ryggen noen ganger, ridd maks ti minutter. Men det skal vi jobbe mer med framover Wink

Ellers er Rutti drektig med den kjekke grå Turbo Romeo, som bor i nabolaget her, og vi ser spent fram mot termin i slutten av juni.

Ønsker alle 2009-modeller et godt og spennende nytt år!

E.Rabalder

Ble Medlem: 30 Okt 2008

InnleggSkrevet: Fredag 11 Januar 2013 - 23:18    Tittel: Svar med Sitat

Hvor høye er 4-åringene deres blitt? Major har skutt i været nå å 150 i manken å 152-53 over krysset, så han vokser stadig:-)
Fjell Fina

Ble Medlem: 22 Apr 2010

InnleggSkrevet: Fredag 11 Januar 2013 - 23:28    Tittel: Svar med Sitat

Det var en stor gutt! Rutti ble målt til 1,43 i september, og hun fortsetter nok å vokse Wink
Toril

InnleggSkrevet: Tirsdag 30 April 2013 - 21:42    Tittel: Svar med Sitat

Hoppeføll født 30.4.2013 u. Helgrunn e. Fjelltor

Til Toppen
MariYr

InnleggSkrevet: Torsdag 14 November 2013 - 17:25    Tittel: Svar med Sitat

Mi 2009-hoppe Yr står no borte på fôr hjå brukaren jankaskogstad her inne. Ho har gått med føl (merraføl etter Søljo) i sommar, og er no under opptrening.

Til Toppen
MariYr

InnleggSkrevet: Lørdag 05 April 2014 - 14:42    Tittel: Svar med Sitat

Er vel kanskje fleire med 2009-hestar som er i gang med trening og stemner no?

Sjølv har eg seld vakre Yr til Janka, som har ridd ho inn og hatt ho den siste tida, men sluttar ikkje å fylgje med og spamme for det… Razz

Janka og Yr på Yr sitt fyrste stemne.

Til Toppen
Toril

InnleggSkrevet: Søndag 20 April 2014 - 9:33    Tittel: Svar med Sitat

Helgrunn e. Florian u. Helgfina nå 5 år og egentlig startbar i 4 års BUF. Men så blir det ikke. Det blir LC DMP på hjemmebane. Ikke så greit med god hest når rytteren er best på tur. Men flott hest er det uansett. Satser på bedekking om rette hingsten blir kåra.

Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Fjordhest.net Forum Hovedsiden » Unghestforum Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16
Side 16 av 16

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet