Logg InnBrukernavnPassord
Logg meg på automatisk hver gang    
Bli Medlem
Bli Medlem
Sjekk private meldinger
Sjekk private meldinger
Fjordhest.net Forum Hovedsiden » Etterlysninger

Start Nytt Tema   Svar på Tema
Rovelin S/ Øylin
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Annlyn

Ble Medlem: 13 Nov 2012

InnleggSkrevet: Tirsdag 13 November 2012 - 22:20    Tittel: Rovelin S/ Øylin Svar med Sitat

Hei
etterlyser litt historie og bilder fra Rovelin S sitt liv, overtok henne 28 Desember '11, har forstått det slik at dette er en hest som har reist MYE rundt i landet de tidligere 10 årene. ergo er det vanskelig å finne ut hva hun har opplevd, generelt hvordan hun har hadt det. Er det noen dær ute som vet noe om henne, blir jeg veldig glad for noen ord. Smile

Sist endret av Annlyn den Fredag 22 Februar 2013 - 10:23, endret 1 gang
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
sjobeng

Ble Medlem: 16 Mar 2006

InnleggSkrevet: Onsdag 14 November 2012 - 10:05    Tittel: Svar med Sitat

opprinnelig het hun Øylin, hvor "øy" kom av at hun ble født et sted som heter Øygarden, og "lin" etter morsslekta, Jolin-Tølin-Draglin. hun ble solgt fra oppdretter til ei som het Anne, ble henta romjula 97. Anne bodde den gang i Voss om jeg ikke husker feil, men enten flytta både hun og hest, eller bare hest, tilbake til sørlandet på et senere tidspunkt, for Rovelin har i hvert fall stått på Ponnyhaugen Ridesenter.
Annlyn

Ble Medlem: 13 Nov 2012

InnleggSkrevet: Fredag 22 Februar 2013 - 10:25    Tittel: Svar med Sitat

sjobeng skrev:
opprinnelig het hun Øylin, hvor "øy" kom av at hun ble født et sted som heter Øygarden, og "lin" etter morsslekta, Jolin-Tølin-Draglin. hun ble solgt fra oppdretter til ei som het Anne, ble henta romjula 97. Anne bodde den gang i Voss om jeg ikke husker feil, men enten flytta både hun og hest, eller bare hest, tilbake til sørlandet på et senere tidspunkt, for Rovelin har i hvert fall stått på Ponnyhaugen Ridesenter.

Tusen takk for svar Smile
kan du si noe om hene, da hun sto dær?

mvh Ann
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Fjordhest.net Forum Hovedsiden » Etterlysninger Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet