Logg InnBrukernavnPassord
Logg meg på automatisk hver gang    
Bli Medlem
Bli Medlem
Sjekk private meldinger
Sjekk private meldinger
Fjordhest.net Forum Hovedsiden » NM og Nordisk

Start Nytt Tema   Svar på Tema
Bytte rideklubb?
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Ingvild
Administrator

Ble Medlem: 18 Jul 2005

InnleggSkrevet: Søndag 08 Januar 2012 - 23:39    Tittel: Bytte rideklubb? Svar med Sitat

Nå som vi har gått inn i et nytt år er det er mulighet for de som ønsker å bytte klubb de starter for før stevnesesongen er igang igjen.

For å kunne starte lag under NM må alle deltagerne på laget representere samme rideklubb/fjordhestlag (i de tilfeller hvor fjordhestlaget er medlem i NRYF).

Det kan være en god ide å tenke på dette allerede nå, undersøke hvem som skal starte fra din region og gå sammen om lag til NM. Det er veldig ergerlig å finne ut uken før NM at man kunne vært med på et lag bare man hadde startet for samme klubb som de andre i samme region. For mange er faktisk lag den eneste muligheten man har til å vinne NM-gull! (eksempelvis de som bare starter en gren).

Bare et tips Smile

For dere som vil starte for Oslo og Akershus Fjordhestlag, les her: http://www.fjordhest.no/oafl/oafl_nyheter.asp?ID=388
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
pernille

Ble Medlem: 21 Mai 2008

InnleggSkrevet: Mandag 30 Januar 2012 - 22:57    Tittel: Svar med Sitat

Bare til info, det kan ikke byttes klubb midt i året, klubbskifte skal meddeles gamleklubben før 1 des året før, det er den som melder fra til NRYF om skifte. Hvis man flytter langt fra tidligere klubb kan det gjøres midt i året.
spørsmål: kan man danne lag hvis man er medlem av sammeklubb, men ikke represtentere samme klubb ellers i året Question Det er en del av oss fjordhest rytter som er medlem av et fjordhestlag uten å representere det i konkurrance Laughing
Lucinda
Administrator

Ble Medlem: 02 Nov 2005

InnleggSkrevet: Mandag 30 Januar 2012 - 23:29    Tittel: Svar med Sitat

pernille skrev:
Bare til info, det kan ikke byttes klubb midt i året, klubbskifte skal meddeles gamleklubben før 1 des året før, det er den som melder fra til NRYF om skifte. Hvis man flytter langt fra tidligere klubb kan det gjøres midt i året.
spørsmål: kan man danne lag hvis man er medlem av sammeklubb, men ikke represtentere samme klubb ellers i året Question Det er en del av oss fjordhest rytter som er medlem av et fjordhestlag uten å representere det i konkurrance Laughing

Det er klubben man starter for man må danne lag med.
Pusejenta

Ble Medlem: 06 Des 2010

InnleggSkrevet: Torsdag 02 Februar 2012 - 10:30    Tittel: Svar med Sitat

pernille skrev:

Det er ikke riktig, overgang skal skje ved nyttår, men hvis du ikke har startet for din gamle klubb ennå i år kan du fremdeles melde overgang til ny klubb for 2012. Jeg meldte overgang etter nyttår i fjor, og det gikk helt fint.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Bulle

Ble Medlem: 07 Jul 2008

InnleggSkrevet: Tirsdag 06 Mars 2012 - 8:45    Tittel: Svar med Sitat

Jeg byttet nettopp rideklubb pga. NM-Lag. Det gikk helt fint å bytte nå, så lenge jeg ikke hadde representert klubben jeg skulle bytte Fra Smile
Snakk med klubben du skal bytte fra og til, så ordner det seg nok Smile

http://www.hest.no/blogg/blogg.html?bid=30634
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Fjordhest.net Forum Hovedsiden » NM og Nordisk Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet