Logg InnBrukernavnPassord
Logg meg på automatisk hver gang    
Bli Medlem
Bli Medlem
Sjekk private meldinger
Sjekk private meldinger
Fjordhest.net Forum Hovedsiden » Etterlysninger

Start Nytt Tema   Svar på Tema
HAUGEN ROSAs TIDLIGERE EIERE!
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
annhelenbakk

Ble Medlem: 11 Okt 2010

InnleggSkrevet: Mandag 11 Oktober 2010 - 11:38    Tittel: HAUGEN ROSAs TIDLIGERE EIERE! Svar med Sitat

Jeg kjøpte henne for en tid tilbake. Jeg øønsker å vite mest mulig om henne. Ikke nøl med å ta kontakt!! Cool
BeritIB

Ble Medlem: 02 Apr 2006

InnleggSkrevet: Tirsdag 18 Januar 2011 - 0:57    Tittel: Haugen-hestane frå Stryn Svar med Sitat

Hei! Eg kan iallefall love deg at ho har vakse opp med nydeleg utsikt! oppdrettar er Anders Langeset, han bur på eit nydeleg gardsbruk på Robjørgane i Stryn. Han hadde mange gode hopper etter merra si Blaka. Ho var frå Blakset, ein kjendt oppdrettar som heiter Leif Blakset.
Eg er ikkje heilt sikker på kven som kjøpte Rosa, men trur det var ein stall som var driven av to ildsjeler frå skyssmiljøet i Oldedalen, Så Rosa har nok gått som rideskule- og turhest på Gjørven stall i Stryn på slutten av 90-talet?
Kven som kjøpte Rosa av dei veit eg ikkje, men dersom du vil ha kontaktinfo til jentene kan du sende meg ein pm.
Smile
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Fjordhest.net Forum Hovedsiden » Etterlysninger Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet